12.05.2020 Вівторок
Навчання грамоти
с.100 - 102 Буквар читати
Математика
працюємо в додатковому зошиті
Відео-тренажер(натискай!)
с.129 підручник Скворцової
Відеоурок(натискай!)
с.56 (творчий зошит з наклейками)
Письмо
Підсумковий диктант "На річці"(натискай!)(фото обов'язково надіслати вчителю)
Англійська мова
Завдання(натискай!)
Музичне мистецтво
Тема «Музичні образи». В кожному музичному творі є головна думка, яку викладає композитор завдяки засобам музичної виразності (ми вивчали їх напротязі навчального року): темп, динаміка, вистота та тривалість звуків. Завдання: прослухати музичний твір «Баба-Яга» з Дитячого альбому П.І.Чайковського
Навчання грамоти
с.100 - 102 Буквар читати
Математика
працюємо в додатковому зошиті
Відео-тренажер(натискай!)
с.129 підручник Скворцової
Відеоурок(натискай!)
с.56 (творчий зошит з наклейками)
Письмо
Підсумковий диктант "На річці"(натискай!)(фото обов'язково надіслати вчителю)
Англійська мова
Завдання(натискай!)
Музичне мистецтво
Тема «Музичні образи». В кожному музичному творі є головна думка, яку викладає композитор завдяки засобам музичної виразності (ми вивчали їх напротязі навчального року): темп, динаміка, вистота та тривалість звуків. Завдання: прослухати музичний твір «Баба-Яга» з Дитячого альбому П.І.Чайковського
https://www.youtube.com/watch? v=DoVFulhylng . Визначити характер музичного образу Баби-Ягі, показати рукой під час слухання напрям руху казкової героїні.
Поспівати пісеньку «Кращі друзі на землі» https://www.youtube.com/watch? v=2Z8mnl33dYY
Немає коментарів:
Дописати коментар