30 жовтня 2019 р.

Освітній проект "На урок" запрошує

Шановні батьки!
Освітній проект "На урок" запрошує вас і вашу дитину вперше прийняти участь в олімпіадах "Осінь - 2019" для 1 класів.
Я думаю, що це буде цікаво і для дітей, і для вас, щоб побачити рівень розвитку вашої дитини.
Перший раз допоможіть своєму першокласнику прочитати завдання, дати відповідь, нажать потрібне і зайти на сторінку та вказати свій пароль.
Я зареєструвала усіх, паролі в мене є для кожного. Хто зацікавився і буде відповідати на питання олімпіади, дзвоніть я скажу ваш пароль. Всього 4 предмета: математика, українська мова, я досліджую світ, предмети початкової школи. Для кожного предмета пароль один.
Бажаю успіхів!

Якщо перший раз берете участь:

  1. Відкрийте посилання https://naurok.ua/start
  2. Введіть пароль:(дізнатися у вчителя)

Немає коментарів:

Дописати коментар